November 2018

2018-11-16 / 14:53:23 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ett inlägg i månaden, det är ju i alla fall bättre än  inget inlägg. Fan, jag som älskar att skriva av mig och dela mig mig av fantastiska bilder som jag hittar när jag är ute i den vida internetdjungeln. Nu har jag liksom tappat det helt. Men kanske att jag skulle kunna bli bättre på att dela bilder med er i alla fall. 
 
Jag har precis tillfrisknat från en tuff sjukdomsperiod. Hade en seg bakterieinfektion som inte riktigt ville lämna mig men nuså är jag på bättringsvägen. Behöver kanske helgen att hitta någon form av matlust igen men sen så. 
 
Här är det snart dags att ta helg. Jag känner mig klar med denna veckan och vill inget annat än att lämna den bakom mig.
Ibland blir jag så trött på mig själv, jag skriver listor och annat till mig själv för att jag inte ska ramla i mina egna fällor men det är precis vad som händer. Gång på gång. Men nu kan det kanske vara bra. Ska enbart tänka på mig nu, jag är mitt svagaste jag vid denna tidpunkt men ge mig en månad och hoppas så innerligt att jag ska kunna säga motsatsen. Jag måste kämpa nu. Målet är nära! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0