Har förvånats återigen

2018-11-21 / 23:46:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Tycker det är så märkligt att folk gång på gång visar upp beteende som förvånar, speciellt när det är personer man tror/trodde man känner. 
Usch vad det känns som att jag har gått och blivit en negativ person, så är inte fallet. Jag är allt som oftast väldigt glad men känner väl nu bara att min bägare har runnit över. Jag är numera en sån realist. 
Har ju lyckats komma tillbaka på banan efter att ha blivit sårad tidigare. Men jag tror att denna gången tog nog priset. Eller blir det kanske värre för varje gång? Jag vet inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0