En dag närmare fredag

2018-07-05 / 14:46:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Mer än halva torsdagn har gått och idag har det varit väldigt lugnt på jobbet. VI sitte här och pular med lite småsaker. Det märks att det är semestertider nu. Det kommer säkerligen dra igång igen framåt höstkanten. Mäklarna går också lite lite semester nu. Eller semester och semester, de är ju aldrig riktigt lediga. I alla fall inte här och nu. 
Efter jobbet är jag bbjuden på lite grill ute på Sturkö, tänkte att njaaa ska jag verkligen ta mig hela vägen ut dit men det är ju väldigt fint väder och jag som jobbar måste ta till vara på kvällarna så det blir till att at båten ut och mysa till det med lite grillat. Det är ju perfekt för en som har varken stekpanna eller kastruller hemma och inte kan laga mat själv. Såå vill ni bjuda på middag, tveka inte att ringa hehe. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0