Det tar sig

2018-07-15 / 00:33:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sakta men säkert hörrni, efter ytterligare en runda till Ikea idag börjar det ta sig. Det som jag saknar nu är ju det tunga grejerna. Asså typ soffa, matsalsmöblemang, tv-bänk och kanske en tv med. Fått upp fina tavlor idag, vem behöver ens en karl eller någon annat mähä när man klarar sig galant själv. Mitt ögonmått är ju helt klart fantastiskt. Hallen fick liv och likaså mitt stora rum, kan bara drömma om hur bra det kommer bli så fort gardinen/rumsavdelaren kommer upp. 
Imorgon ska jag definitivt hitta något ställe där de säljer radar för nu har jag fått nog av spindeln som bor utanför mitt fönster. Jag är livrädd för den och vill inte ha den där mer. Hela kvällen har den psykat mig och jag vågar knappt gå och lägga mig. Tänk om den kommer in, bär säkert på massa barn med så skulle aldrig våga slå ihjäl den. Nix, den få komma till giftspindelhimlen imorgon. Hehe, alla vill vi ändå ha lite regn. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0