AW!

2018-07-04 / 21:59:03 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Var på AW ikväll med nya kollegor, vilka härliga människor. Att de tar emot en med så öppna armar trots att de redan är ett så pass sammansvetsat gäng. Vi hade en så himla trevlig eftermiddag på Scandic tillsammans, käkade gott och drack gott. Det var jag och Nellie från Fastighetsförmedlingen, eller Håkan var med en stund. Skrattar både med och åt den där pricken asså. Sen var det mest folk från bank och försäkring, eller bank tror jag. Har ju ännu inte hundra koll på var de jobbar exakt. Vi sitter ju tillsammans i samma hus allihop så de är lite svårt att hålla isär nu i början. Men vill verkligen rikta ett stort tack till LF Karlskrona för att ni (vi) är ett så bra team. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0