Älskade förening

2018-01-14 / 20:30:12 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det må vara mycket rabalder och vi må ligga jävligt sist i tabellen. Men jag är så jävla stolt över att vara en del av KHKs fanskara och Blackbugs! 
Att vara en del av så jävla mycket kärlek är så fint. En grupp med människor som brinner för en och samma sak. Tillsammans slits vi mellan hopp och förtvivlan. 
Tillsammans gör vi precis vad som krävs för att hålla vår förening vid liv. Lika mycket som vi svär över att spelare gös oss besvikna på isen, lika mycket swishar vi för att allt vi vill är att hålla vår klubb vid liv och kvar i SHL. Lika mycket sliter vi våra röster sönder och samman för att match efter match gapa på hur jävla usla (oftast) domarna är och för att heja på våra krigare på isen. 
Tillsammans ska vi vända den här jävla trenden och ställa oss upp. 

En sak ska ni ha jävligt klart för er, övriga jävla Hockey-Sverige med era förbannade näsor i vädret och det är att vi ger oss inte. Vi har tagit emot sparkar liggandes och vi har tvättat bort saltet ur såren. Nu åker vi! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0