Lucia imorgon

2018-12-12 / 22:41:10 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Imorgon är det lucia hörrni, vem är med mig och tänker ställa klockan lite för tidigt bara för att smita upp och tända ljus och titta på SVTs luciasändning. Asså det är så mysigt! 
 
Annars då, jo men febern kom ju tillbaka som ett brev på posten idag och det blev återigen ett samtal till 1177. Är stammis där nu. Men efter lite Ipren känns det bättre igen och jag har ändå inte tid att hänga på sjukhuset nu så det är väl lika bra. 
 
Gud va tråkig jag känner mig när det är sånna här odjupa inlägg men har verkligen inget annat att komma med just nu. Kan länka lite musik nedan som är förbannat bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0