V.19

2017-05-08 / 16:52:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Måndag igen och ny vecka. Jag har faktiskt varit i skolan idag, hör och häpna. Det var första gången på lite mer än en månad. Vi hade en redovisning idag och skulle spela upp ett litet rollspel (som vi började öva på vid 09 imorse) men det gick kalasbra och nu är det ur världen. Bara två inlämningar och ett test kvar i den kursen, som för övrigt är väldigt flummig. Några stackare som läser den som inte går i min klass och inte har något med mäklare att göra fick sitta och spela upp ett mäklarrollspel. Men jag tyckte de gjorde det bra ändå! 
 
I slutet av veckan väntar tentor så jag ska bara ägna mina dagar nu åt det. Dagarna får rulla på lite som i ett ekorrhjul nu, jag tänker att jag bara ska försöka lägga all fokus på plugget och hoppas att det går bra. 
 
Tänkte att jag för att fylla ut lite kunde dela med mig av lite favoriter just nu. Enjoy, så hörs vi <3 

Sminkprodukt: Solpuder!

App: Instagram, en stående vinnare. 

Serie: Prison Break, har ni inte sett den så SE DEN! 

Podd: Lyssnar på så många poddar just nu men min absoluta favorit just nu är nog Creepypodden. 

Plagg: Jag tror att det är min rosa tröja från Ralph Lauren. Har ingen bild tyvärr, köpte den när vi var i USA nu. 

Mat: Pasta i alla former, gärna med mycket vitlök och basilika. 

Godis: Har dille på Kexchoklad just nu, det är så gott. 

Blogg: Janni Deler, hon inspirerar mig. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0