Sista skoldagen

2017-05-18 / 18:33:44 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sista skoldagen är genomförd och idag bjöds det på tårta. Det känns lite konstigt måste jag säga. Är det nu man ska bli vuxen på riktigt? Är jag verkligen redo för det? Har väl inget annat val är jag rädd. Jo, men det känns bra. Jag längtar ju härifrån så jag spricker nu. Om drygt en vecka ska jag flytta ur lägenheten och det känns underbart. Jag ska äntligen få komma hem och inte behöva åka hit något mer. Good shit! 
Examen är alltså 8 dagar bort, 8 ynka dagar. Wie! 
 
Jag tänker att jag ska ge mig ut och handla lite nu, måste köpa lite småsaker till kylen och till helgen. För sen ska jag bara mura in mig och fokusera på plugget. Nu är det två veckor av stenhårt plugg innan det är dags att lämna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0