Jävla kallt oså

2017-05-11 / 16:18:19 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej här kommer en klagoharang utan dess like, vill du inte läsa det så kan du srcolla ned en bit.
Global uppvärmning in my ass. Det är fan svinkallt i det här jävla landet. Det är MAJ HALLÅ! Jag har varit stelfrusen hela dagen, inte så konsitgt dock för tentadamvakten propsade på att fönstret skulle stå på vad gavel för att få in frisk luft. En annan satt ju och skakade värre än ett asplöv. Två tentor på 4 timmar, bra planerat LTU. Det är ju fantastiskt hur ni ställer upp för era studenter och ser till att inte lägga två tentor samma dag, samma tid så att en behöver stressa röven av sig för att hinna två stycken (normalt 4 timmarstentor) på den tiden. Frågan är om det går att läsa mina kråkfötter på någon av tentorna för den första bara krigade jag mig igenom. Den andra gick åt fanders så det kvittar. Jag är så missnöjd med LTU på alla punkter och skulle aldrig rekommendera någon att flytta hit för att plugga. Otrevligare personer än de som jobbar på studenttorget får man nog leta efter, det kan jag nästan samla in statistik på. Lärare utan ett behjälpligt bemötande och bara en otrvlig mijö överlag. Har du funderat på att söka till LTU, fundera om är du snäll. 
 
Så nu har jag kanske klagat färdigt. Jag sitter just nu med plugg i samhällsekonomi, en sån kurs som man aldrig kommer förlåta sig själv för att inte ha klarat på första försöket (då det var någon ynka poäng ifrån) och som nu bara har skjutits fram och fram. Imorgon ska jag väl förhoppnigsvis se till och klara den, Har som strategi att ta väldigt god tid på mig och ordbajsa mycket, det verkar de gilla i den här kursen. Som annars är en av de absolut tråkigaste jag har läst. Jag kunde verkligen itne bry mig mindre om expansiv finanspolitik och fullständig konkurrens. 
 
Kl 20.00 får det räcka för då börjar Sverige sin VM-match mot Lettland. Den ska ses. Sen får det bära eller brista imorgon. Håll tummarna. 
Nu har jag pausat för länge, dags att återgå till pluggääät.
 Hej då. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove Kjaerran

Uhh, sitter i samma eländiga tentasits som du gör, det suger. Tycker det är helt ok att klaga på det, om man själv känner sig lite lättare för stunden så bara kör liksom. Hoppas verkligen du kickar ass på tentan och att de andra två gick vägen likaså!! PEPP!!

2017-05-11 @ 16:28:06
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0