Äntligen vår!

2017-05-02 / 23:36:24 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Här har det varit så fantastiskt fin dag här idag och jag min klantarsle har lyckats bränna mig i nyllet, trodde ju verkligen inte lite majsol skulle kunna åstadkomma något sådant. Men oj vad fel jag hade. 
Nu börjar min tid här rinna ut så jag försöker supa in precis allt, examen närmar sig med stormsteg och imorgon vankas det inköp av en klänning. Har två stycken som jag velar mellan, vi får se lite vad det blir. 
Men det är inte så länge tills jag kommer hit igen, det känns skönt. Innan jag drar igång och jobbar i sommar.
 
Vi har ätit middag hemma hos farmor och farfar ikväll och det kan ju vara bland det bästa jag vet. Alltid lika gott! Men nu är det faktiskt hög tid för att sova, jag är riktigt trött och det ska bli skönt att lägga sig till rätta. Tänkte bara kika in och säga hejhej. 
 
Vi hörs! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0