13/5

2017-05-13 / 17:23:50 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det är lördag! Det är ju härligt, lördag är min absoluta favoritdag. Jag har spenderat min förmiddag med Johanna och hennes gulliga kompis Felicia. Det var rikigt skönt att komma ur min bunker litegrann och träffa folk. Jag som har suttit inburad hemma med datorn och mina böcker framför näsan hela veckan. Jag fick äntligen göra premiär på Bastard burgers och ojoj, en blev ju inte besviken. Jag är dock inte ett jättefan av dessa sötpotatispommes som är hyllade upp till skyarna. Jag föredrar nog vanliga ändå, men burgaren gick inte av för hackor. Yum! Sen min absoluta favoritdricka of all times, Ramlösa med fläder och lime. Hallelujah! 
 
Nu har jag bara landat i sängen, helt slut efter alla tentor och inlämningar förra veckan så denna helgen blir en bara ta det lugnt helg. Jag har precis kollat på gårdagens avsnitt av The Originals och det var lika bra som alltid. Det är ju en spinoff till min absoluta favorit TVD så ibland gå de ihop litegrann och nu verkar deras vägar korsas igen, även om TVD är slut föralltid. Så kul att The Originals lite tar vid där TVD slutade. Sen har jag sett senaste avsnittet av Skam, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna säsongen. Den är inte riktigt lika bra som de andra 3, än så länge. 
 
Ikväll är det finalen av ESC, det får man väl lov att glo på. Men helst hade jag bara velat att Sverige skulle spela en match i VM varje dag. Jag är så glad att jag har det att se fram emot nu mina sista veckor här. I vintras levde jag ju på att KHK hade matcher typ varannan dag men nu är det Tre kronor man får längta efter. 
Köpte en BJ på Hemmakväll som snacks till kvällen, 29kr för medlemmar. Hur nice? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0