Tentafeber

2017-03-22 / 19:15:32 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
En salig blandning av tentastress och resefeber. Jag har en enorm klump i min mage nu som bara inte alls känns bra. Två tentor av tre är avverkade och båda har känts väldigt bra, men man ska aldrig ropa hej. Sista lille jäveln ska till att skrivas imorgon och den känns inte alls bra, jag tycker den är förbannat svår. Men kanske att jag med lite sunt förnuft och med det som jag har pluggat fram hittills kanske kan skrapa ihop de 30p som krävs för godkänt. 
 
Jag har idag också börjat packa för att minska stressen för imorgon. Imorgon är sista dagen i Luleå på ett bra tag framöver och jag vill lämna lägenheten ren och snygg. Så efter tentan så skulle jag behöva åka in till stan för att växla pengar och köpa linsvätska. Sen ska jag tvätta, städa och se till att allt är packat och att väskan inte väger närmare 400 kilo. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ner i varv nu, jag är så nervös inför tentan och skakar mest i hela kroppen. Jag har så svårt att bara stänga av min hjärna, jag önskar verkligen att jag var bättre på det. Ska försöka att bara fokusera på att få sista tentan skriven imorgon och sen ska jag och min överarbetade hjärna skita i allt som har med skolan att göra i minst 10 dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0