Söndag 5/3

2017-03-05 / 18:23:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ytterligare en helg har passerat (chockerande) men jag är livrädd för tiden går så förbannat fort. Igår var det ingen vanlig dag utan min bästa väns födelsedag. Världens största grattis, jag vet att du hade en fantastisk dag <3 
 
Jag håller på att laga lite middag här hemma, idag blir det potatismos och fiskpinnar. MUMS! Jag har verkligen inget roligare att uppdatera er om för det känns som att jag knappt har hunnit tänka den här helgen. Jag har ju inte gjort någonting med ändå så har tiden bara swishat förbi. Farmen ikväll vid 20, ja jag vet jag kollar på Farmen. Har man väl börjat så kan man ju inte sluta. Det är illa. Sen blir det en söndagsfilm innan det är sovdags. Imorgon ska vi på intag, wiho! Jag är jättetaggad, det ska bli så kul! Först på en villa imorgon och sen på tisdag så ska vi på en bostadsrätt. Sen är det bara tentaplugg för hela slanten resten av veckan och veckan efter det. Sen är det tentor för hela slanten mellan den 20-23e och sen är det SEMESTER! Stockholm, jag kommer hem den 24e på en blixtvisit. Lika mycket som jag vill att denna tiden ska gå sakta vill jag att den ska gå fort. Jag måste verkligen lägga i en hård växel denna samt nästa vecka när det kommer till plugget. Men det känns bra. Jag är peppad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0