Sista rycket

2017-03-14 / 16:09:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Denna veckan är sista veckan innan tentaracet drar igång. Jag försöker verkligen preppa min skalle full med massa kunskaper nu, har suttit hemma idag och igår och fixat med lite grejer men imorgon och på torsdag blir det lite pluggstugehäng i skolan mellan 17-20. 
Vill mest bara att tiden ska gå nu, så att det blir semester. Är så less på den här jävla stan nu, jag vill bara komma hem och träffa mina nära och kära. Åka på semester och ladda mina batterier inför sista läsperioden. 
 
Kommer väl förmodligen vara tyst på den här lille blöggen fram tills dess att jag har skrivit alla mina tentor på torsdag nästa vecka och äntligen kan pusta ut. Eller, det kommer ju komma ett inlägg på måndag om att ni inte får glömma att säga grattis till mig på min 22th birthday! 
 
Taco hej. Vi hörs när jag har lite mindre på mina axlar <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0