Papper, far å flyg

2017-03-08 / 18:09:33 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hallå! 
Har suttit drunknad i papper hela dagen, har påbörjat vårat individuella arbete som ska vara klart till den 30e mars men eftersom jag inte är hemma då och har lite annat för mig nu kommande vecka så hoppas att jag kan bli klar imorgon. Men det är ju långt i från bara ett papper som ska skrivas ut. Jag vet inte hur många gånger jag har gjort om köpekontraktet för att jag krånglar till det för mig själv. Så imorgon får det bli lite mer uppstyrt och ska skriva ut efterhand som jag blir klar med papprena, ett efter ett. Men jag har kommit en bra bit på väg och är väl snart halvvägs. Då kan jag lägga allt fokus på tentapluggandet sen. Skönt det! 
 
Nu är det dags för middag men jag kan ju aldrig komma på vad jag ska äta till middag. Hopplöst fall. Men kanske att jag kommer på något inom en snart framtid så att jag kan få i något i min kurrande mage. 
Ska försöka komma i säng i tid ikväll så att jag kommer upp i tid imorgon och kan gå till skolan tidigt. Behöver nog hela dagen på mig imorgon om jag ska hinna bli helt klar och hinna hem till 18.30 när hockeytorsdag drar igång. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0