Nu är det slut, föralltid

2017-03-11 / 14:40:51 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har precis suttit trollbunden vid the grand finale av The vampire diaries, denna fantastiska serie som jag har följt i 8 år. 8 säsonger är till ända och jag har grinat mig igenom exakt hela avsnittet. Jag kommer aldrig kunna förklara med ord hur mycket kärlek denna serien har gett mig. Man måste se den för att förstå. Den är så välgjord in i minsta detalj och jag får rysningar av att bara tänka på det. Har ni inte sett den så gör det, sen kan ni komma och säga att det är tönitigt att sitta och gråta ögonen ur sig till ett serieavsnitt. Men det är precis det jag har gjort och jag har redan påböjat säsong 1 igen för att se den från början. 
It's been an amazing journey, och jag är så glad att jag hoppade på detta vampyrtåget. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0