Mellofinal

2017-03-11 / 19:22:03 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ikväll är det dags för finalen i Melodifestivalen och jag måste verkligen säga att jag tycker att det är många bra som är med i år. De låtarna som har gått mest på min Spotify är...inga haha. Men jag tycker att Robin Bengtssons låt är riktigt bra. Sen tycker jag även att Nanos låt är väldigt bra. Men jag tror faktiskt att Jon Henrik kommer att vinna. Men mina hjärtröster kommer hamna hos Nano och Robin. 
 
Vi hörs väl på andra sidan, då vet vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0