Hej Mars

2017-03-02 / 00:29:34 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Äntligen är det mars! Nu när jag pillar med detta inlägg är det ju faktiskt redan den 2a mars så jag är lite sen men vad gör det. Mars är ju en av mina absoluta favoritmånader. Jag älskar verkligen våren och hur mycket jag njuter av livet på våren. Solen värmer äntligen i ansiktet och man kan hänga in vinterjackan i garderoben (helst lite för tidigt). Mars 2017, come at me! 22 barre och en solsemester som kommer att slå det mesta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0