Ed <3

2017-03-03 / 14:54:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ed Sheeran har idag släppt sitt nya album om det har ungått någon och jag har inte lyssnat på något annat än idag. Han har gjort det igen. Jag tycker att han gör så fantastiskt fin musik som är feelgood enda ut i fingerspetsarna. Jag behöver verkligen inte lyssna på house eller hiphop dygnet runt, jag älskar att bara mysa hemma till Ed.
 
En fredag med strålande sol, snö upp till midjan och Ed Sheeran i lurarna, det är gött de! Har precis kommit in efter en skön prommis på ca 3 km. Gick till skolan en sväng för att skriva ut lite papper som behövs nästa vecka. Men det var så skönt, solen riktigt värmde i ansiktet och snön är på riktigt upp till mina axlar på vissa ställen.
 
Jag kan faktiskt inte riktigt förstå att det redan är fredag igen, jag längtade ju så mycket till förra fredagen för att mamma skulle komma och nu har det redan gått en vecka. En vecka närmare semestern. Någon som har klurat ut när och var jag ska? Det blir så himla spännande. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0