12 sanningar

2017-03-10 / 15:42:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

1. Tre guilty pleasures? Sova riktigt länge på morgonen, äta lite godis till frukost, titta på Farmen. 

2. När grät du senast och varför? Alldeles nyss, för att livet sköljde över mig. 

3. När kan du vara dig själv till 100 %? När jag är hemma alldeles själv. 

4. Tre saker du avskyr? Spindlar, elaka människor och att vänta. 

5. Hur är/var du i skolan? I grundskolan och gymnasiet var jag väldigt lat men det gick väldigt bra ändå. Har en lässkalle. Nu på universitetet är det lite värre, nu måste jag ju ägna tid till att plugga. 

6. Vad blir du stressad av? Att ha höga krav på mig själv. Sen när det är stökigt, det ger mig stress. 

7. Hur tror du att andra uppfattar dig? Till en början som lite blyg och försiktig. Men väldigt glad, snäll och trevlig. 

8. Hur uppfattar du dig själv? Jag skulle vilja vara bästis med mig själv ibland, för jag tycker jag har bra syn på mycket saker. Sen kan jag vara riktigt less på mig själv också för jag övertänker precis allt. 

9. En situation som du tycker är jobbig/pinsam? Ha en muntlig presentation inför klassen, det är pina. 

10. Tre otippade saker om dig själv? Jag är en jävel på potatismos, jag kan aldrig låta disken stå mer än någon timme..jag kan inte komma på en tredje sak. Har inga dolda talanger. 

11. När känner du dig som vackrast? När jag är utomlands, är riktigt brun, bara har lite målade ögonbryn och några lätta kläder. 

12. Något du funderar mycket över? Livet i allmänhet. Just nu funderar jag mycket på vad som kommer hända när jag tar examen den 1 juni. Vad jag ska göra med mitt liv. Var vill jag bo? Var vill jag jobba? Jag vet inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0