v. 23

2017-06-05 / 14:49:31 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Juni har smygstartat och sommaren är väl äntligen här får man säga. Jag har verkligen landat hemma och jag tycker att det är så skönt att vara hemma, jag är en sällskapssjuk människa. Helgen har bara varit väldigt lugnt, har rensat och städat massor. Det var ju lite grejer som kom hem i och med flytten. Imogon bär det av ner till Karlskrona, världens bästa ställe. Tyvärr bara en snabbis denna gång, ska fira min kusin som tar studenten på fredag. Sen blir det tillbaka till Stockholm på söndag för nästa vecka börjar jobbet. Men jag längtar. Jag tycker att det ska bli så skönt och kul att komma igång och jobba. 
 
Nu ska jag snart sticka iväg och handla lite, ikväll står röd curry på menyn här hemma. Mums <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0