Long time

2017-06-03 / 11:13:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Men hej på er! Det var väldigt länge sen nu och mycket har hänt sen sist. Jag har tänkt flera gånger att jag ska in här och säga hej men det är så mycket annat som har kommit i mellan. Jag vill börja med att säga att JAG HAR TAGIT EXAMEN FRÅN UNIVERSITETET! 
 
 
Sen har jag flyttat ut från lägenheten, jag hade besiktning i onsdags och blev godkänd på den. Sen tog jag det lilla jag hade kvar i Luleå och flyttade in hos min kära Howi sista två dagarna innan det var dags för hemfärd. Skev sista tentan och igår vid strax efter 23 klev jag äntligen innanför dörrarna hemma och nu är jag tillbaka i Stockholm efter en överjävlig tid i Luleå. 
 
Någonting som jag är riktigt trött på nu är alla dessa jävla frågor om plugget och skolan. Jag vill inte höra det mer. Fråga inte om du träffar mig. Fråga något annat tack! Fråga inte heller om min framtid för jag har ingen aning om jag vill med mitt liv. Det återstår och se. Nu ska jag jobba hela sommaren, åka på en välförtjänt semester till Mallorca i mitten på aug och sen tar vi det där i från helt enkelt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0