20 juni

2017-06-20 / 16:59:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Mycket har hänt sen sist och jag ska gör ett litet komma ikapp inlägg. Sist jag uppdaterade var ju när vi var på centralen och var påväg ner till Karlskrona. Därifrån har jag ju kommit hem sen ganska många dagar. Jag slänger upp lite bilder här från de få dagarna där nere. 
 
 
 
 
 
 
 
Sen jag kom hem har jag mestadels jobbat. Jag har fått en fantastiskt fin cykel i examnenspresent som jag är så himla nöjd med! 
Idag har jag varit inne i stan och gjort en piercing i mitt öra, det var nog den värsta smärtan jag har upplevt. Jag ångrade mig så bittert efter att han hade kört nålen i mig. Jag har hört och läst mycket om att just denna piercing ska vara bra för migrän och allt som kan hjälpa mig mot min migrän är värt att testa. Så nu återstår det och se om denna vedervärdiga smärta tar bort min migrän. Trodde fan aldrig att det kunde göra så ont att göra en piercing i örat. Naveln och tungan var ju ingenting i jämförelse. Sällan det kommer tårar ur mina ögon pga smärta men idag gjorde det det. 
 
 
Sen har jag även bokat en tid för att äntlgen börja med min stora tatuering på låret. Den 22a oktober sätter vi dit nålen för första gången och den 3 december ska verket avslutas. Jag har ritat upp en mall i PS som jag ska kila med till Jerry någon dag så han får ta en kik. 
 
På fredag är det midsommar, min favorithögtid. Det ska bli supermysigt! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Hej!
Snubblade in på din blogg när jag sökte på migränpiercing.
Vad har du haft för migrän(typ vilket område i huvudet)?
Har piercingen hjälpt?
Ville studio gjorde du den hos?
Smärta att göra den skrämmer mig lite;-) Läkte den bra?

/E

Svar: Hej! Jag har migrän på min vänstersida i huvudet. Jag vet faktiskt inte om den har hjälpt för jag har haft två anfall efter jag gjorde den. Men nu efter att piercingen har läkt så har jag inte haft ett anfall så jag har ingen aning. Jag gjorde den på East Street i Stockholm. Den har tagit lång tid att läka och jag fick en infektion så gick på penicillinkur i 10 dagar. Smärtan att göra den var hemsk! Så jag vet faktiskt inte om jag rekommenderar det.
Filippa Lilja

2017-10-24 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0