Saturday night blog

2017-01-28 / 23:52:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godkväll på er! Igår vid den här tiden sov jag som en stock, jag vet inte vad det var med mig igår men jag var helt sänkt. Redan vid 22 sov jag och därav så vaknade jag pigg och glad imorse vid 06. Men jag låg och drog mig en stund och tänkte att jag kanske skulle kunna somna om en stund vilket jag gjorde till typ 08. Men dagarna blit så väldigt långa här när jag inte har något att göra om jag går upp vid 08 så jag låg kvar i sängen och pysslade lite med datorn. Sen var jag inne i stan vid 12 snåret och tänkte att jag skulle gå på banken (i min hjärna hade de öppet till 15 idag) men icke. Vet inte var jag hade fått det ifrån, det får bli på måndag istället. Imorgon tänker jag att jag kanske ska börja plugga lite grann. Har två tentor som väntar i mars varav den ena känns helt okej redan. 
 
Jag har precis sett det senaste avsnittet av TVD som är inne på sin sista säsong nu. Det är bara 12(?) avsnitt kvar av hela serien och det är fruktansvärt. Den här serien hade premiär 2009 och är nu inne på säsong 8, jag har alltså tittat på den här serien i 8 år och nu ska det ta slut. Det är ju jättekonstigt. Om 3 månader är ett förhållande på 8 år slut.  Jag grinar ju mist en gång i varje avsnitt och nu sitter jag här igen med intorkade tårar längs kinderna, man lär ju liksom känna varenda karaktär på djupet och allting blir så himla fint och sorgligt. Lite som en andra familj (lol). 
 
Dags att borsta tänderna, slänga på en podcast och somna. Somnar alltid till pod, det är det bästa. Klarar inte riktigt av att det är tyst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0