Mina humörssvängnignar

2017-01-25 / 11:12:30 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Vet inte om det är bra för hjärtat att hålla på som jag gör. Men nu mår jag oehört bra helt plötsligt. Igår var en bra dag på så många vis och det ska jag njuta av idag. Mycket är som tidigare nämnt hemligstämplat men ni kommer få veta i sinomtid.
Roligast av allt var att jag tippade på 8 matcher igår, observera att jag enbart har tippat på resultat tidigare och det typ två gånger. Det var lag med i det här tipset som jag inte hade någon aning om vad det var för något. Men jag lyckades pricka in 8 rätt och på 10 satsade kr ska jag i em åka och hämta ut mina 1104 vunna kr. Det behövde jag nu. Ska fira med en semla, har varit sugen på semla länge. 
Annars då, jo har nästa lektion i skolan på tisdag nästa vecka så jag sitter och rullar tummarna litegrann. Funderar på om det är värt att söka en timanställning på ex HM. Ska googla runt lite och se vad jag hittar. 
 
Harehej. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fin du är! :)

2017-02-04 @ 12:03:53
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0