I era jävla ansikten

2017-01-16 / 22:47:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Ridsporten får om ens 5 minuter på Idrottsgalan, oftast inte ens det. Ridsporten får en nominering ungefär var femte år och nog fan förtjänar de att vinna då. Om det var någon som skulle vinna Jerringpriset ikväll så var det Peder och som han gjorde det. HAN VANN! Det är så jävla underbart att bara tysta alla som tycker att en fotbollsspelare eller golfare förtjänar det mer. Så fan heller, jag lovar att ryttare sliter sina arslen mer än vad någon annan gör. Golfspelare kan ju börja med att bära sina egna klubbor längs banan. 


Jag säger inte att de andra inte förtjänade att vinna, jag tycker alla som var nominerade till Jerringpriset är fantastiska idrottsmänniskor men jag är så fruktansvärt stolt över hästsverige. Bäst när det gäller! Kärlek och all heder till Peder! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0