Grattis älskade!

2017-01-26 / 15:58:38 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Världens största grattis på födelsedagen min fina vän! 


Det är här jag skulle kunna rabbla allt vi någonsin har ställt till med men jag väljer att behålla det för mig själv. Vi har delat den absolut tuffaste och roligaste tiden i våra liv tillsammans och jag vill säga att om det inte vore för dig så hade jag inte varit den personen jag är idag. Jag är så glad att du kom in i mitt liv när jag var den virrigaste, oskuldsfulla och oerfarna lilla unge. 

Jag önskar så att jag kunde få spendera helgen med dig och äta en fantastisk middag och dricka en hel låda med vin. Men livet har kommit i mellan men jag hopps innerligt att den helgen inte är allt för långt borta för jag saknar dig. 
Hur mycket jag än har hatat dig genom våra fantastiska år tillsammans så har jag alltid älskat dig mer! Återigen stort grattis på din 23-årsdag älskade. Puss <3 



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2017-02-04 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0