Friday the 13th

2017-01-13 / 13:36:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fredagen den 13onde idag, glad att min tentap tog slut igår. Igår när jag kom hem kändes det så hilma skönt att det äntligen är öer för denna gången. Nu är det bara att ladda om till mars när nästa tentap väntar. Idag är det asolut ingenting som står på agendan här i Casa Lilja. Jag unnade mig en lång och skön sovmorgon imorse till strax efter 11. Jag funderar på om jag faktiskt ska ta mig i kragen och baka lite idag när jag inte har något annat för mig. Men då kanske jag måste gå förbi i affären en snabbis innan. Hatar att inte ha en affär nästgårds utan att det är typ 25 min, överallt annars där jag har bott så har det varit max fem min till närmsta lilla ica.
I-landsproblemet.
 
Vill ni veta något som jag stör mig så på? Nu får ni det oavsett. Att allt tar slut samtidigt, är det en sak som tar slut så tar allt slut. Igår kändes det som att jag klämde ur det sista i precis allt. Kanske beror det på att jag köpte allt när jag flyttade tillbaka hit och det börjar sina nu men jag använder väl inte exakt lika av allt hela tiden? 
Men det kan bli skönt att ta en promenad till ica. Dock aldrig lika kul att promenera tillbaka med kassar, tur jag inte ska handla så mycket idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0