Day before the day

2017-01-11 / 11:30:31 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu är det sista rycket som gäller inför tentan imorgon och jag tycker väl ändå att det känns ganska bra. Jag ska göra på nu fram till kl 15 med plugget och sen ska jag åka in till stan för att äntligen fixa till naglarna. 
Jag är alltid så nervös dagen innan tenta, det är ingen direkt härlig känsla som infinner sig i kroppen. Har alltid svårt att sova för jag är så rädd att jag ska försova mig.
 
Men det ska bli så skönt att få göra bort den imorgon och sen är det äntligen hockeytorsdag igen. Imorgon ska Karlskrona ta sig an Linköping innan Skellefteå väntar på lördag. Det hade ju varit extremt kul att åka ner till Linköping och gå på matchen men det är inte kalaskul att göra saker själv. Så det får kanske bli att den får ses från tvn. Annars ska jag inte göra någonting i helgen, tentaröj är väl på de flestas läppar men jag vet inte om det är riktigt min grej. Nu tycker jag ändå det är rätt skönt att vara för mig själv, långtråkigt javisst men jag har liksom accepterat läget. 
 
Tillbaka till plugget så kan vi höras med en nageluppdatering senare, det var ett tag sen jag gjorde ett sånt ytligt inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0