2017

2017-01-23 / 13:33:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Klyschigt nog så ser jag så mycket fram emot det här året. Det känns som en "nystart" och jag har så många mål som jag vill uppnå detta året. Jag önskar verkligen att jag kunde dela med mig av något till er men jag kommer att välja att hålla det mesta för mig själv. 
 
Den 15e augusti så åker vi till Mallis och det ska bli så himla skönt, även om det är flera månader bort så är det fantastiskt att långta efter något. Har så klart lite mer att se fram emot innan augusti men det är mest bara pirrigt. Om en månad ska jag ringa och säga upp denna lägenheten, jag ska 1 juni lämna Luleå föralltid och det ser jag också fram emot. Jag har som sagt så många målstolpar 2017 och jag tror att om jag spelar mina kort rätt så kan detta bli ett fantastiskt år. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0