Tvättorsdag

2017-02-23 / 15:47:16 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Jag ska snart gå ut i tvättstugan igen och fixa med sista maskinen. Tycker om att köra en maskin ganska ofta så att jag aldrig har en jättehög som ligger och väntar. Här snöar det för fullt och gjorde hela dagen igår och ska göra hela dagen imorgon, sen ska det bli väldigt int väder resten av helgen. Vilket passar perfekt då jag har många promenader inplanerade. 
 
Annars då? Nä asså, jag försöker plugga så mycket jag bara kan. Igår satt jag i 6 timmar ca i skolan och pluggade faktiskt väldigt bra. Men den här helgen när mamma kommer så får skolböckerna ligga på hyllan. Snart dags för lite middag innan det är hockeytorsdag. Bästa dagen är ju hockeytorsdag! Karlskrona tar sig an Färjestad och de har spelat väldigt bra mot dem senaste 3 matcherna så jag hoppas att de skärper till sig ikväll och river av en jävla match. Men först, middag och Skid-VM..och tvätten. Hejsvejs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0