Torsdag..

2017-02-16 / 14:27:33 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Den här dagen har börjat riktigt jobbigt men jag orkat inte gå in på vad som hände. Jag vaknade ändå på ganska bra humör och har varit på bra humör senaste veckorna men nu är det lite som att det har vänt igen. Jag ska bara försöka att inte se så negativt på det, sansa min hjärna och ta mig igenom denna torsdag. Jag ska plugga litegrann och sen ta en lång dusch. 
Slå på en film och äta lite glass kanske, det verkar väl som en bra eftermiddag. Jag vill ju ändå bara att den här dagen ska ta slut. Idag önskar jag mer än allt att Mcdonalds hade utkörning haha! 
 
Hadehej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0