Telefonrädsla?

2017-02-08 / 17:15:24 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Kanske att jag havar valt fel yrke då tänker ni eftersom jag kommer spendera många timmar med headset i mina öron pratandes med personer som jag inte har någon aning om vilka de är. Jag är lite obekväm när det kommer till att prata i telefon med okända personen men det tror jag att varenda människa kan kryssa i på att det är. Det är säkert en vanesak som blir bättre med tiden. Anledningen till att jag kom in på detta ämnet var för att jag fick svar från en av personerna som jag har mailat ang mitt skolarbete och han bad mig ringa. Jag ska alltså ringa en VD för ett ganska stort bostadsföretag imorgon. Tänk om han tycker att jag är konstig? Osmart? Han ville ha ett förtydligande gällande mina frågor och de var så lätta de bara kunde bli, jag har ju bara tagit de från de punkter som ska vara med i uppgiften. Jag kan inte förklara bättre för jag vet inte vad Helena vill (inte min favoritlärare om man säger så) men jag får väl göra mitt bästa. Det är ju alltid lite lättare att prata. Så klockan är ställd på 07.00, kommer inte ens ihåg när jag var uppe så tidigt sist. Wish me luck! HJÄLP. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0