Onsdag 8/2

2017-02-08 / 14:15:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Februari på riktigt stormar fram och jag hänger inte med. Jag är nog inte riktigt med på att Januari är slut och det är redan mer än en vecka in i Februari. Hold it, stop it. Jag försöker vara duktig nu och ägna mycket tid till pluggande. Jag har börjat min förmiddag med att maila lite till diverse människor för att försöka få hjälp med lite frågor ang hyreshusenheter. Hoppas på att få svar senare i em så jag kan sammanställa mitt lilla projekt, möta upp min grupp och sätta ihop skiten. Det är ett väldigt litet grupparbete så det blir nog bra.
 
Sen måååste jag ta mig i kragen och åka och köpa ett nytt block. Jag har inga kvar, alla är helt sönderklottrade. Jag skulle behöva ett lite större med flikar till mina sista projekt som förhoppningsvis avslutas i april. När jag gick i gymnasiet så lovade jag mig att aldrig mer köpa ett sådant block för det vägde bly att konka runt på, men nu tänker jag att jag ska försöka plugga alla dessa kurser samtidigt och då är det lättast att ha allt samlat på ett och samma ställe. Istället för att köpa flera nya block så ska jag köpa ett stort. Så jag ska komma iväg och göra det. Imorgon får det nog bli, det är ju ett jävla projekt att ta sig hemifrån mig till Ica Maxi. 
 
Vad nu då? Sitter ju bara och väntar på att de ska svara mig på mina mail. Hade så gärna velat gå ut och promenera en sväng men det är så trist när solen går ner redan nu och när det är så kallt så att benen är påväg att gå av i varje steg. -14 grader visar den men att det känns som -18 och det kan jag hålla med om. Jag vill bara ha barmark och promenadväder. NU! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0