Om man ändå hade den turen

2017-02-03 / 13:51:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har ingen direkt bucketlist med saker som jag väldigt gärna vill göra, men något som jag har tänkt mycket på senaste tiden (då jag följer mycket bloggare som reser mycket) är att jag såå gärna skulle vilja flyga businessclass. Jag har sett på senare tid nu att det är en del som blir uppgraderade när de kommer till gaten, förmodligen för att de överbokar planet och hoppas på att någon inte ska med och att alla därför får plats men i vissa fall så icke. När jag och Linnea åkte hem från Italien så fick hon som stod före oss i kön en uppgradering. Men då från Sas GO till Sas Plus, vilket abslout kan kvitta då det är exakt likadana säten. Tror att man får en macka eller lite mat som förmån, men ska man bara flyga 3-4 timmar så kan det ju kvitta. Men inom en snar framtid så ska jag flyga ganska långt och tänk om de bara "Vi har fått uppgradera dig till Business". EH JA TACK! Då skulle man ju kunna sova som en liten prinsessa på planet. Men det känns som att det är vanligare om man reser ensam. 
 
Men mitt mål i framtiden är att när jag ska resa så ska jag ha sparat så mycket pengar så att jag ska kunna unna mig att flyga business. Dröm! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0