Moana/Vaiana

2017-02-02 / 15:00:49 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Känns lite knasigt att ha sett en film redan som inte har biopremiär i Sverige förren imorgon. Men den finns ju att se på internet så då är det väl bara att titta. Hur var den då? Jag tyckte den var himla konstig. Fattar typ inte riktigt. 
 
 
Men jag är lite trög i skallen idag. Har egentligen två lektioner idag men jag ligger hemma under täcket med migrän, återigen. Jag måste söka upp läkaren igen och försöka få något för det här. Det är inte alls kul. Varvar illamående med en huvudvärk som känns som att den ska slå hål på skallen och minsta lilla ögonröresle ilar i hela hjärnan. Men nu två migräntabletter senare känns det okej. Hade ont redan igår, men som vanligt så tänker jag att det ska gå över. Somnade redan strax efter 21 och vaknade vid 08 imorse av att det bultade i hela kroppen av huvudvärken. Skulle bara ha tagit en tablett innan jag gick och la mig så kanske jag hade sluppit det idag. Menmen, någongång kanske jag lär mig. Har läst på litegrann om den migränen (hormonell) som jag lider av och ska prova med naproxen och magnesium nästa gång. Eller att läkaren kanske kan skriva ut Naramig till mig. Vi får se. Sjukt att migräntabletter ska vara så förbannat dyrt. Har provat Eeze men de funkade inte alls. Håller tummarna för Naproxen. 
 
Men nog om det. Ska försöka peta i mig lite mat och vila innan hockeyn börjar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0