Mamma kommer!

2017-02-01 / 13:23:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Jag har jättelänge velat att någon i min familj ska komma och hälsa på mig i ensamheten här uppe och jag har väl mer eller mindre tvingat mamma att komma hit och nu ska hon göra det. Jag blir så himla glad. Så nu måste jag åka och köpa lite saker som hon kan äta. 
Ska köpa lite bröd, pasta och annat som är glutenfritt. Sen måste jag köpa en luftmadrass så mamma inte behöver sova på golvet. Det kommer bli så mysigt! Bara chilla och kolla på Mello, laga mat, hänga. Hoppas verkligen på fint väder så vi kan ta ispromenaden. Den är jättemysig när det är fint väder! 
 
Nu har jag verkligen något att se fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0