Heja Expressen

2017-02-04 / 00:52:10 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Jag är väl en av många som får upp artiklar från Expressen i mitt flöde på Facebook och jag måste säga att jag aldrig har sett så mycket goja på ett och samma ställe. Det är de mest meningslösa artiklar som någonsin skapats. Den om hon som började skaka pannkakssmeten i mjölkförpackningen. Glenn Hysén som uttalar sig om Ingemar Bergmans filmer. Butikschefen Stefan tipsar om hur du ska titta efter vad folk har i korgarna och inte efter hur många det är i en kö. Visst, det finns säkert mycket bra saker också men kom igen. Nyss avbröt jag mitt scrollande för att jag fick upp denna artikel.


Rickard, mitt tips till dig. Skaffa en annan hobby! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0