Ge mig en semla

2017-02-06 / 18:36:14 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Måndagen är förbi och jag har varit iväg och uträttat lite ärenden. Köpte lite nya tallrikar, på Rusta hade de 4-pack för 20 kr. Det tyckte jag var ett alldeles perfekt pris haha! Håller på att springer lite i tvättstugan nu med, det är mysigt tycker jag. Jag älskar när saker är nytvättade och luktar gott. Borde ta tag i att laga lite middag också men har redan tröttnat på det, det är så förbenat tråkigt att laga mat till sig själv. Men något blir det väl. 
 
Hörrni, hur sugen är man inte så semla typ varje dag. Jag har faktiskt inte ätit någon än, men det är väl inte semmeldagen förren senare i månaden. 28e för att vara exakt. Då får jag väl unna mig en då, ska ju ändå sitta på räknestuga från kl 8.15 på morgonen. Hoppas det finns så man kan köpa utan kardemumma för det är ju en av de värsta kryddorna. 
 
Jaja, mot köket. Vi hörrrrrrsss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0