Det är lördag vänner

2017-02-04 / 16:16:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Jag vet inte riktigt var min lördag tog vägen. Den här dagen har gått så himla fort och jag har inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget förutom att ha städat av ordentligt. Sitter i detta nu och kollar på Bandy-VM (?). Jag fattar verkligen inte sporten bandy, det är en maximal plan, en minimal boll och ett maximalt mål. Banan är verkligen enorm och den lillelille bollen. Men det finns väl en charm i det också, Sverige leder med 2-0. Hejaheja! 
 
Dags att slå på Cmore för Hockeylördag och 18.30 väntar KHK-VLH. Har en vag aning om storpisk men vad gör det när hjärtat ändå brinner så starkt för ett lag. 
 
Har blivit ganska bra på det här med att blogga igen. Tycker ju att det är himla roligt. Ska börja med lite inspobilder och sånt igen med. Men har insett att jag är ju sämst på att katergorisera mina inlägg så allt bara hamnar under allmänt, ska försöka bättra mig på den fronten också. 
Nu som sagt hockeylördag! Hejhej. 
 
 
Foto: Magnus Lejhall 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0