21/2

2017-02-21 / 21:48:39 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Hur är läget? Med mig är det bara bra. Dagarna rullar på och jag försöker att ägna stora delar åt att plugga. Förstår ni att snart är det mars och då är det bara 3 månader kvar av min universitetsutbildning. Det förstår inte jag. 2017 är verkligen ett år av förväntningar, förhoppningar, fantastiska upplevelser och liten gnutta skräck. Det är liksom med skräckblandad förtjusning för att det är nu som jag ska på riktigt ut i en värld som jag är helt ovan i och bara stå på egna ben. Ena sekunden så kan jag verkligen inte berga mig medan nästa sekund så vill jag kanske bara plugga resten av livet för det är ju ändå ganska bekvämt. 
 
Imorgon ska jag vara i skolan runt 10 tänker jag för att nöta lite bokföring. Det är de kurserna som jag kommer sakna minst och som jag tycker har varit jävligast. Ska skriva den tentan på min födelsedag, det ni! Inte alla som får festa till sin födelsedag på det viset. Grattis på 22årsdagen här får du en tenta i extern redovisning upptryckt i nyllet. 
 
Nog om plugget, på fredag kommer ju mammsi. Så det blir garanterat en pluggfri helg med bara massa göttning. Bastu, ispromenaden, mello, hockey. Längtar! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0