V.51

2017-12-18 / 21:58:30 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Näst sista veckan av 2017 är här. Lugnet har kommit litegrann och det känns att en ledighet enbart är 3 dagar bort. 
Imorgon är det ääääntligen SHL igen, som jag har längtat och det kunde ju inte ha börjat bättre än att det är match på Hovet mot Djurgården. Jag ska åka direkt efter jobbet och möta upp ett gäng dundermänniskor för att ladda upp inför matchen. ÅH VA JAG ÄR TAGGAD!! Det kommer bli grymt! 
 
Åter till idag då, jobbade stängning. Var ute på en riktigt skön prommis på fm med bästa kollega och bästa kiddos. Sen efter jobbet så var jag en sväng i Farsta C med Jennifer. Har inte varit i det där centrumet på evigheter och kommer förmodligen dröja lika länge tills jag åker dit igen. Väl hemma tog ett välförtjänt bad och tittade på sista(?) avsnittet av Modus. Förbannat bra serie! Nu blir det till att stänga igen ögonlocken och tagga lite mer inför morgondagen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0