Hej December

2017-12-05 / 22:26:04 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
 
Oktober har blivit, november, november har blivit till december och här är vi nu. En helt gapande tom blogg. 
Jag har i vanlig ordning inga ursäkter annat än att det helt enkelt har glömts bort och för att jag har alldeles för lite att dela med mig av. Jag jobbar på dagarna, tränar och går och lägger mig. Hur kul är det? 
 
December, hur kan det redan vara december?  Det var nyss september och jag vägrade inse att sommaren faktiskt var över. Jag tänkte att den kanske var här för att stanna denna gången men nu är vi här igen, i minusgrader och snålblåst. Med bara ynka 18 dagar kvar till självaste julafton. Även om vintern inte är min stora favorit så är nog ändå julen det, det är fint att få vara lite ledig och bara umgås med de man tycker om. Jag kommer att fira både jul och nyår nere i Karlskrona även detta året, det var ju succe förra året så hoppas på en favorit i repris. 
 
Tänker nog ändå inte ge mig på att redan nu skriva några förväntningar inför 2018, jag tror att jag har lagt ner det. Det får bli som det blir. Söndag blir måndag. Ingen press, ingen stress. 
 
Men till lite julklappar då, önskar man sig fortfarande det när man är 22 nästan 23 år gammal? Jag gör det. 
Till Tomten: Ray-Ban solglasögon round. Parfym från Armani och ett par jeans från Tiger of Sweden. 
 
 
Hoppas på mycket snö nu och att vi kanske hörs lite mer snart igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0