Äntligen helg!

2017-12-16 / 22:36:54 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Är det någon som inte har lördag som sin favoritdag? Jag tvivlar. Det är i alla fall min favoritdag. Jag älskar att sova länge, mysa i sängen på morgonen och sen bara se vad dagen har att erbjuda. Idag gick jag upp jättesent, jag låg kvar i sängen och kollade på Sverige - Sydkorea. Sen åkte vi hela vägen bort till Vallentuna, alltså det är typ på heelt andra sidan stan. Det tog nog lite mer än 1 timme att åka dit. Bra match, riktigt spännande de sista minutrarna. 
 
Redan söndag imorgon, inga planer. Bara chilla, kanske ska släpa röven till gymmet om inte min förkylning blir värre. Har knaprat lite halstabletter nu på kvällskvisten och känner mig lite tröttare än vanligt men jag hoppas att det bara är något skit som är här för att dra igen. Nu blir det sängen med gammeltanten och så ska vi heja fram Rangers till en vinst mot Bruins! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0