Stockholm <3

2017-04-07 / 23:59:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Även om det kanske bara var en tidsfråga så var det ingen som någonsin ville att det skulle nå vårt älskade Sverige. Men nu har det dessvärre gjort det. Det som hände idag på Drottninggatan är fruktansvärt och jag vill aldrig vara med om något liknande. Jag vill aldrig behöva känna en oro att någon som står mig varmt om hjärtat ska bli nermejad och ihjälkörd till spillror av någon idiotjävel som inte har en uns av mänsklighet innanför pannbenet.

Jag, alla mina nära och kära mår bra men är precis som resten av Sverige omtumlade och införstådda i vad det är för sjuk plats världen har blivit. Be safe <3 Älskade Sverige!

(Jag ska göra ett fett inlägg om resan, snart. Jag lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0