Yay

2016-09-03 / 23:13:12 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Kikade in på mailen det första jag gjorde när jag vaknade imorse, det brukar alltid ha trillat in ett gäng under natten (av någon konstig anledning) och såg att jag hade fått ett mail från LTU. "Din tentamen är rättad". Ni som aldrig har pluggat på universitet, det är en av de värsta känslorna som kan komma. Antingen så är hela ens dag förstörd eller så går det ganska bra. Tänkte först att jag skulle skita i att kolla för jag hade verkligen ingen lust att förstöra denna helgen. Är för övrigt i Karlskrona, kan berätta mer om det snart. Men jag bestämde mig ändå för att öppna tentajävlen, det kan ju inte mer än gå åt helvete. Men inte denna gången, jag klarade den och det var det skönaste på länge. Allmän fastighetsrätt, check!

Anledningen till att jag är i Karlskrona är för att min moster fyller 45 på måndag och hade lite kalas igår. Vi satte oss i bilen efter jobbet och körde ner. Surprise everybody!! Så kul <3

Röriga inlägg är bra inlägg. Tentan är godkänd och jag är snart Lulebo igen. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0