Säg hej till min nykomling

2016-09-08 / 16:50:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
I tisdags efter jobbet så skulle jag åka till tatueraren tänkte jag och boka en tid. Jag har varit sugen så länge men bara inte fått tummen ur, så sagt och gjort jag åkte dit. Kommer in och han är upptagen med en annan kund men jag får hjälp i mellan, han frågar vad jag ska göra och jag beskriver. Han ba "Kan du idag?" Jag blev helt paff och men kände JA SÅKLART. Han ringde typ 1 timme och 20 min senare och sa att han var redo då. Så jag gick dit, inte alls nervös ändå. Vi fixade och trixade med min ide och sen var det dags. Då kom nerverna litegrann. Men det tog typ 1.5 timme och nu sitter den där för resten av mitt liv och jag älskar den! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Så himla fin tatuering!

2016-09-08 @ 17:01:41
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0