Äntligen helg

2016-09-10 / 15:03:43 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu är det lördag och vi har lite gäster hemma, dock inga som jag känner så väl så jag smet iväg och försökte så lite gjort på datorn istället. Om några timmar så kommer moster med familj och det ska bli jättekul, vi ska laga lite potatisgratäng och kött till middag och bara mysa. Sen börjar ju andra träningsmatchen i WC snart och det ska bli kul. Jag älskar att titta på hockey när det är så enorna namn iförda samma färg på tröjorna. Sedinbröderna, Filip Forsberg, Loui Eriksson, Erik Karlsson och massa andra. Hoppas att det går bättre idag än den snörpliga förlusten på övertid på förra matchen. 
 
Det blir med andra ord en skön lördag hemma i mjukisbyxor och bara en skön spellista på i högtalaren. 
Måste bara påpeka vädret också, som den svenne jag är. Hur varmt och fantastiskt är det? 22 grader varmt och strålande sol. Det går knappt att vara på balkongen för solen ligger på och bara gassar. Snälla september fortsätt så ett tag till, men snart vill vi ha underbara kyliga brunrödgula höstdagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0