v.41

2016-10-10 / 22:41:08 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Måndagen har passerat och nu går vi vidare mot fredag. Idag har jag ÄNTLIGEN varit och beställt min iPhone 7, jag velade länge om jag skulle ta en "vanlig" eller en plus och det slutade med att det blev en plus. Det stod att det skulle vara 7-8 veckors väntetid på den. Men han trodde att det skulle ta ca 4 så hoppas på det. Det ska bli jättekul med en ny telefon, ja jag vet jag är en nörd. 
Råkade kanske också få med mig ett par extra skor hem, snart kanske det kommer ett par i brevlådan också. Man kan ju trots allt aldrig ha för många par skor. Right? Har ju definitivt konstaterat att jag kommer behöva ha en minst lika stor walk-in closet som jar har i min lägenhet nu i min framtida lägenhet. Inte för att jag har mycket kläder, det är jackor och skor som är problemet. 
 
Nu ska jag sluta snacka om skit och gå och lägga mig. Natti <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0